Aegis Media lanceert magazine Connected
Connected is de titel van een magazine dat media- en communicatiegroep Aegis Media deze week rondstuurt aan klanten, vakgenoten en andere geïnteresseerden uit de branche. “Met Connected willen we een overzicht geven van wat er op dit moment speelt in de markt: van automated trading tot Zero TV”, legt Julius Minnaar van Aegis Media uit.
Het is opmerkelijk dat een bedrijf dat geworteld is in de digitale wereld voor een papieren drager kiest. Minnaar: “Online kun je heel veel communiceren maar dit soort achtergrondverhalen lees ik toch het liefst in een mooi magazine. Dankzij de opkomst van smartphones, tablets, smart-tv en de technologische mogelijkheden die daarbij horen, raken media steeds meer met elkaar verbonden.”
Het magazine signaleert ook de ontwikkelingen rond Zero TV. Het is de verzamelnaam voor consumenten die hun tv-programma’s niet meer live via een kabel- of satellietprovider bekijken, maar online via bijvoorbeeld Uitzending Gemist, YouTube, torrent sites of Netflix. Is dat een bedreiging of een kans? Connected legde aan zes experts op gebied van tv-content, waaronder Matthias Scholten (RTL), Arian Buurman (Ster) en Peter Mulder (SBS) een aantal prikkelende stellingen voor.
Bron Aegis Media