Rens Muller naar Stichting Nederlandse Top 40
Rens Muller is sinds dinsdag Business Development Manager bij de Stichting Nederlandse Top 40. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken maar ook instaan voor de verdere uitbouw van de commerciële activiteiten van de Top 40.
Muller zat jarenlang in de hoofdredactie van Veronica Magazine. Ook was hij bij het grootste magazine van Nederland Creative Director Digital Content. “De Top 40 is een instituut en ik vind het een grote eer om mee te werken aan zo’n impactvol merk. De Media Markt Top 40 is de enige echte hitlijst van Nederland,” aldus Muller.
Erik de Zwart, voorzitter van de Stichting Nederlandse Top 40: “Met de komst van Rens zetten wij een logische volgende stap in de ontwikkeling van de Media Markt Top 40 richting ons 50-jarig jubileum in 2015. Door zijn inspanning en de huidige technische mogelijkheden, kunnen wij zowel de actuele Top 40 als de hitlijsten uit het verleden nog beter onder de aandacht van een breed publiek brengen. De ‘roots’ van Rens bij Veronica Magazine zijn ideaal voor de Top 40!”
Bron: Stichting Nederlandse Top 40