Radiozender 100% NL past huisstijl aan
Dinsdag 15 januari 2019

Radiozender 100% NL past huisstijl aan

100% NL heeft een nieuwe visual identity gelanceerd. Het merk 100% NL heeft de afgelopen periode diverse veranderingen ondergaan. Zo is de programmering volledig aangepast, met nieuwe presentatoren als Barry Paf en Chantal Hutten. En daarnaast is er meer focus gekomen op de online kanalen van het merk.

Esther Gorlee, Marketing Director RadioCorp: “De herkenbare oranje kleur blijft prominent aanwezig. Deze wordt versterkt met zwart en wit voor een stoerdere look. De opvallendste verandering is het toevoegen van een symbool in de vorm van een leeuw met koptelefoon. Het huidige logo is opgefrist en heeft een meer moderne uitstraling, zonder dat de herkenbaarheid verloren gaat. De nieuwe visual identity is kwalitatief getest bij de doelgroep van 100% NL. Een van de doelstellingen is het versterken van het merk en imago van 100% NL bij de doelgroep 20-49 jaar.”

“100% NL is een familiezender. We richten ons op alle leeftijden, met aansprekende radioprogramma’s, social content en online formats. 100% NL heeft een vijftal merkwaarden gedefinieerd, namelijk Nederlands, fun feel good, sympathiek, persoonlijk en relevant. De nieuw ontwikkelde huisstijl sluit nog beter aan bij deze waarden.”

Bron: 100% NL/BM

Bericht delen