dinsdag 16 januari 2018

RadioBookers omzeilt mediabureaus

Tot voor kort dienden bedrijven zich te richten tot mediabureaus voor het boeken van hun radiospots. Bovendien was een reclamebureau nodig voor het ontwikkelen van deze commercials. Met de komst van RadioBookers kan dit ook anders. De adverteerder kan zelfstandig een radiocampagne ontwikkelen en boeken.

RadioBookers biedt verschillende all-in-one radiopakketten gericht op doelgroep, zender en digitale kanalen. Wie zoveel mogelijk radio luisterende Nederlanders wil bereiken, kiest voor een landelijk zenderpakket, waarmee de radiospot uitgezonden wordt via een van de twaalf grootste radiozenders van Nederland. Wie een specifieke doelgroep wil bereiken, kiest voor een van de doelgroeppakketten. Ook biedt RadioBookers de mogelijkheid te adverteren via verschillende Spotify-pakketten.

Naast het kiezen van de zender(s) kan de adverteerder ook zelf een keuze maken uit het aantal uit te zenden spots per pakket. Iedere campagne telt twee weken, waarbij steeds een laagste prijsgarantie wordt geboden.

RadioBookers biedt, behalve de online mogelijkheden om te kiezen en te boeken, ook de mogelijkheid zelf de radiospot te ontwikkelen. RadioBookers biedt keuze uit twintig professionele radiostemmen, die kunnen worden ingezet voor het inspreken van de radiocommercial. De kosten voor deze productie zijn bij de prijs van het radiopakket inbegrepen. Ook het ontwikkelen van een ‘tag on’, een zeer korte samenvatting van de boodschap, behoort tot de mogelijkheden.

RadioBookers is een nieuwe activiteit van het selfservice mediaplatform MediaBookers.

Bron: RadioBookers/BM

Bericht delen