Article header image

Nieuw logo voor NPO 3FM

Roosmarijn Reijmer, die in 2017 na 17,5 jaar vertrok bij NPO 3FM, is op 1 mei weer in dienst getreden bij de radiozender. Ze heeft nu de functie van muziekcoördinator.

De verwachting is dat de muziekkeuze en programmering bij de zender de komende tijd flink gaat veranderen. Het marktaandeel van NPO 3FM is momenteel slechts 2,4 procent en dat zou nodig moeten stijgen.

De zender gaat wijzigingen doorvoeren en daar hoort ook een nieuw logo bij. Spreekbuis.nl heeft onthuld dat het nieuwe logo op 14 april is geregistreerd bij het merkenregister BOIP. De komende weken zal duidelijk worden wat de nieuwe plannen van NPO 3FM precies zijn.

De zender heeft voor 2020 een extra budget van 2 miljoen euro gekregen, waardoor het totaalbudget van NPO 3FM uitkomt op 9,46 miljoen euro. Daarbovenop krijgt de zender 2,5 miljoen euro voor online activiteiten.

Bron: Spreekbuis/BM

Bericht delen