Article header image
Article header image

Ruud de Langen

“De meeste radiomakers zijn zo verliefd op hun eigen radiodingetje dat ze stekeblind zijn geworden voor vernieuwing. Hun vleugels worden steeds kleiner, het worden loopvogels. Radio wordt de Dodo. Opgevreten door digitale varkens en ratten.” Ruud de Langen, Chief Growth Officer bij dentsu Nederland (column Adformatie)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Sander van de Pavert

“Mijn filmpjes zijn zo duidelijk een grap, dat je er heel lastig boos over kunt worden. Ik kom die boze mensen ook nooit op straat tegen. Het gebeurt allemaal op sociale media, en daar krijg ik maar heel weinig van mee. (…) Ik heb een filter in mijn browser zodat ik mezelf niet tegenkom als ik aan het googlen ben. Want dan zie ik wat een of andere lul ervan vond, of wat hij met mijn filmpjes gedaan heeft, en dan ben ik meteen van slag.” Sander van de Pavert van Lucky TV (Volkskrant Magazine)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Maarten van Rossem

“Per jaar krijgen we zeker tien brieven waarin staat: waarom zit die Van Rossem er toch altijd zo lullig bij? Ik zou zeggen: laat ze thuis eens een tijdje in zo’n stoel gaan zitten, dan merk je gauw genoeg hoe lullig je er bij moet gaan zitten wil je het overleven.” Maarten van Rossem over De slimste mens (VARAgids)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Sander van de Pavert

“Daarmee gaan ze voorbij aan het feit dat het toch een pesterij is. Ik wil ze in hun blootje zetten. Als je dan hoort dat ze dat allemaal heel tof vinden, nee, dat was niet de bedoeling. Maar dat heb ik ook aan mezelf te danken. Dan had ik maar gewoon veel hardere, ziekere filmpjes moeten maken, waar niemand om kan lachen.” Sander van de Pavert over zijn Lucky TV waarin hij kort na de verkiezingen de fractieleiders op de hak nam, die dat wel konden waarderen (Volkskrant Magazine)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Maarten van Rossem

“Het wordt geweldig goed bekeken inderdaad, wat toch verrassend is, als je het hebt over een programma met drie slordig uitziende bejaarden. Ik denk inderdaad dat die populariteit te maken heeft met de chemie tussen ons drieën, die vaak een licht negatief karakter heeft.” Maarten van Rossem over Hier zijn de Van Rossems (VARAgids)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Malou Petter

“Ik heb ook een collega gehad die mij voorhield, terwijl ik zei dat ik geen dochter ben van Debby: ‘Tegen mij kun je het gewoon eerlijk zeggen hoor. Dat het wel zo is.’ Heel apart.” NOS Journaal-presentator Malou Petter is dus géén familie van voormalig nieuwslezer Debby Petter, de echtgenote van Youp van ‘t Hek (VARAgids)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Jan Slagter

“Het past niet bij ons, dat is helemaal juist. Als ik kijk naar het bereik in de doelgroep 50+, dan is het het laagst scorende programma ever bij Omroep MAX in onze vijftienjarige geschiedenis.” Omroep MAX-baas Jan Slagter geeft ruiterlijk toe dat het programma Showcolade een enorme misser is (Spraakmakers, NPO Radio 1)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Malou Petter

“We schuiven te vaak alleen maar aan bij talkshows als we weer eens zijn belaagd. Maar hallo, een beetje meer CNN-charisma mag heus. We zijn wel dé nieuwszender van Nederland en ik ben er trots op dat ik daar werk.” NOS Journaal-presentator Malou Petter (VARAgids)

Bericht delen
Article header image
Article header image

Angela de Jong

“De oude kijker is niet meer welkom en de doelgroep 20-49 jaar is heilig verklaard. Met programma’s als Dino’s Bezorgservice en Showcolade denkt de NPO dat de jonge kijker hersendood is!” Televisierecensent Angela de Jong van het Algemeen Dagblad (AD Mediapodcast)

Bericht delen