Nieuwe online zomerserie De Klantenservice van start
vrijdag 7 juli 2023

Nieuwe online zomerserie De Klantenservice van start

Radar komt deze zomer met een nieuwe online zomerserie. Het consumentenprogramma van AVROTROS zet de komende weken elke vrijdag een aflevering van De Klantenservice op haar eigen YouTube-kanaal.

Erik en Evita, presentatoren van de online serie, helpen wanhopige consumenten die maar niet geholpen worden door de klantenservice van een bedrijf. Lukt het Erik en Evita wel het probleem op te lossen? En hoe klantvriendelijk zijn de verschillende helpdesks eigenlijk?

De YouTube-serie gaat over klantenservices die onbereikbaar zijn, eindeloze wachttijden, tegenstrijdige of onduidelijke antwoorden bij prangende consumentenvragen of klantenservices die vanuit het buitenland opereren met medewerkers die geen Nederlands spreken. De klachten over klantenservices zijn divers en talrijk; genoeg om er een eigen serie aan te wijden deze zomer.

Aflevering 1
Vandaag start De Klantenservice met het verhaal van Marieke. Zij probeert al een half jaar haar slechte telefoonverbinding bij Lebara op te lossen. Volgens de provider werkt Mariekes iPhone 11 slecht samen met het KPN-netwerk, waar Lebara gebruik van maakt. Presentator Erik belt naar de helpdesk van Lebara en wordt naar veel kastjes en muren gewezen. Vindt hij wel een oplossing voor Marieke? De reportage is nu hier te zien.

Bron: AVROTROS/BM

Bericht delen