Article header image

Vijf jaar United: metamorfose

De naam United wordt officieel precies 5 jaar gevoerd, maar het facilitaire bedrijf heeft natuurlijk een veel langere geschiedenis. Toch markeert het laatste lustrum ook een soort herstart: met de verhuizing naar het voormalige Audiocentrum op het Hilversumse Media Park, waar alle activiteiten zijn samengebracht, heeft United zichzelf bijna opnieuw uitgevonden.

Ook tot grote tevredenheid van het eigen personeel, zo blijkt uit het rondetafelgesprek in de nieuwe Broadcast Magazine met 4 jonge werknemers. Alissa Jalink, Jefta van Reenen, Vincent van Elten en Maurits Helfensteijn zijn het er al snel over eens: United is een kansrijk bedrijf, in dubbel opzicht. Niet alleen hebben ze persoonlijk alle mogelijkheden gekregen om het beste uit zichzelf te halen, maar is er ook groot vertrouwen in het toekomstperspectief van hun werkzaamheden.
Directeur René Delwel en oprichter Henk Bout benadrukken de metamorfose die het bedrijf heeft ondergaan en gaan ook in op hun nieuwe onderlinge rolverdeling als het over de toekomst van United gaat. Het complete verhaal over 5 jaar United is te lezen in het oktobernummer van Broadcast Magazine. Nog geen abonnee? Klik hier en maak gebruik van de speciale actie,

Bron: Broadcast Magazine

 

Terug naar overzicht