Sony lanceert Inzone gaming gear brand
Donderdag 30 juni 2022

Sony lanceert Inzone gaming gear brand

Sony kondigt de komst aan van Inzone: een nieuw merk voor gaming gear dat de zintuigen op scherp stelt en maximale gaming mogelijkheden biedt.

Inzone-monitors leveren beelden met een groot dynamisch bereik en een hoge resolutie, terwijl de headsets een goed geluid en 360 Spatial Sound for Gaming garanderen. Dit nieuwe merk benut Sony’s expertise als pionier in audiovisuele technologie en biedt functies waardoor gamers met totale focus in de actie kunnen opgaan.

Inzone is ontworpen voor goede prestaties en biedt gamers een optimale game-ervaring. Daarnaast maakt Sony een nieuwe sponsordeal bekend met de wereldwijde e-sportscompetities EVO 2022, PGL DOTA2 Arlington Major 2022 en de VALORANT League.

“De gamecultuur en de aandacht ervoor blijft groeien en wij gaan door met het aanbieden van meer opties voor PC- en PlayStation-gamers om hun ervaring naar een hoger niveau te brengen: met de verbeterde audiovisuele kwaliteit van de Inzone-monitors en -headsets”, aldus Yukihiro Kitajima, Head of Game Business & Marketing, Sony Corporation.

Gamingmonitors
De nieuwe Inzone M9-gamingmonitor biedt een 4K HDR resolutie en een hoog contrast met Full Array Local Dimming. Ideaal voor gamers die op zoek zijn naar een betere game-ervaring met een optimale weergave van details. Gamers kunnen zich ook verheugen op een 144Hz refresh rate, IPS en een responstijd van 1ms GtG (grijs naar grijs). De Inzone M3-gamingmonitor biedt Full HD 240Hz met 1ms GtG (grijs naar grijs) en VRR-technologie (Variable Refresh Rate), zodat gamers de bewegingen van rivalen in schietspellen nauwkeurig kunnen volgen.

Bron: Sony/BM

Bericht delen