Article header image

BMY Podcast met Tim van der Wiel

Wekelijks maakt Joost Koning de BMY Podcast Joost Mag Het Weten. In de 40ste aflevering is Tim van der Wiel, oprichter van marketingbureau GoSpooky, te gast.

Hij is pas 22 jaar oud, maar is al aardig onderweg. Hij wordt in lijstjes van het Parool, FD en Forbes als een van de grootste ondernemerstalenten genoemd. Op zijn 17de startte hij samen met een vriend het eerste Snapchat-marketingbureau van Europa: GoSpooky. Inmiddels ben je als merk bij hen aan het goede adres voor alles met betrekking tot je social media: grote reclamecampagnes tot het dagelijks beheren van je totale kanaal.

Tim van der Wiel

Zijn klanten? Feyenoord, Lowlands, Hema, KLM, Chocomel, Tikkie, Rituals en Ikea. En daarnaast is hij Speaky begonnen: een softwareplatform voor voice-technologie, omdat hij denkt dat het contact tussen mens en technologie in de toekomst via die weg plaats zal vinden.

Hoe doe je als 17-jarige zaken met organisaties als de overheid of KLM en wat tref je dan aan? Met welke wapens probeert Tim met GoSpooky de ‘war for attention’ te winnen op de online platformen? En hoe gaat voice-technologie zowel reclame als het doen van aankopen veranderen?

Joost krijg de antwoorden op onder andere deze vragen van Tim van der Wiel. Deze aflevering van de BMY Podcast komt uit een aflevering van BM Talk.

De BMY Podcast is ook beschikbaar op Spotify en de Apple podcast app.

Bron: BMY

Bericht delen