Article header image

BMY Podcast met Arno Otto

Wekelijks maakt Joost Koning voor ons jongerenplatform BMY de podcast Joost Mag Het Weten. In de 22ste aflevering is Arno Otto, de nieuwe Chief Transformation Officer van Talpa Network, te gast.

Na de digitale man te zijn geweest van onder meer RTL, ProSiebensat.1 (een commerciële Duitse tv zender) en DoubleClick (een dochteronderneming van Google verantwoordelijk voor advertenties) zette Arno zelf Moon Ventures op om zowel kennis als geld te investeren in nieuwe innovatieve snelgroeiende bedrijven.

Het jaar 2020 is voor hem begonnen met een nieuwe baan: hij is als Chief Transformation Officer toegetreden tot de raad van bestuur van Talpa Network. Zijn specialiteit volgens Peter de Mönnik, de CEO van Talpa Network, is ‘het verbinden van technologie, product, creatie, innovatie, marketing en commercie, met succesvolle organisatie- en businessmodellen als resultaat’. Een hele mond vol, maar hoe gaat dat precies in zijn werk?

arnootto5642

Hoe startte Arno met zijn nieuwe rol als transformator op zo’n eerste dag achter een leeg bureau? Hoe blijven we als Nederland eigen content financieren onder druk van de grote internationale techbedrijven? Hoe gaat de toekomst van het internet en de content die we consumeren eruit zien?

Vanuit het kantoor van Talpa Network in Hilversum krijg Joost de antwoorden op deze vragen. Beluister het in de BMY Podcast: Joost Mag Het Weten.

De BMY Podcast is ook beschikbaar op Spotify en de Apple podcast app.

Bron: BMY

Bericht delen