United lanceert Blue Label
woensdag 24 februari 2021

United lanceert Blue Label

United presenteert Blue Label, een nieuw label dat producties gaat verzorgen op een slimme, budgetvriendelijke manier, met de kwaliteit en professionaliteit die klanten van United gewend zijn.

Het nieuwe label gaat zich richten op media-producties van evenementen, corporate-communicatie tot tv. Het bestaande merk Camjoe zal worden ondergebracht in Blue Label en onder die naam verder gaan.

Slimme producties
United is al sinds jaar en dag aanbieder van high-end-broadcast-services. Daarnaast biedt het Hilversumse bedrijf ook oplossingen aan klanten die het net even anders willen doen, deze zijn nu ondergebracht binnen een duidelijk en onderscheidend label: Blue Label. De vraag naar dit soort ‘slimme’ producties is sinds Covid-19 alleen maar meer gegroeid. Deels komt de vraag vanuit de broadcast en event markt, maar ook in de zakelijke markt zoekt men kostenefficiënte oplossingen die op innovatieve manieren tot maximale resultaten leiden. In de zakelijke markt werkt Blue Label intensief samen met Quadia.

Budgetvriendelijk produceren
René Delwel, CEO bij United: “Blue Label levert diensten die duidelijk anders zijn dan de diensten die United traditioneel biedt. Er wordt gewerkt met andere apparatuur en een multidisciplinaire crew. Op die manier kan er budgetvriendelijker geproduceerd worden. Bij Blue Label werken we met onze mensen uit de bestaande United-organisatie én geven we jong talent de kans om zich ook in de breedte te ontwikkelen, onder begeleiding van ervaren broadcast collega’s.”

Jeroen van Rossum, Managing Director bij Quadia: “We zijn al een tijdje van plan om onze dienstverlening verder uit te bouwen, om zo te voldoen aan de vraag vanuit de markt. We leveren multicamera registratie, live streaming, camjo’s en editing oplossingen. We zullen met het nieuwe label doorbouwen op wat we in de afgelopen tijd al aan producties hebben gedaan binnen deze domeinen. Ik ben ervan overtuigd dat we United hiermee sterker maken en dat we iedere klant altijd een passende oplossing kunnen aanbieden.”

Bron: United/BM

Bericht delen