Article header image

WildHitz bij BrandDeli

De interactieve online muziekzender WildHitz gaat per 1 mei haar sales activiteiten onderbrengen bij mediabedrijf BrandDeli. Met de uitbreiding van het portfolio versterkt BrandDeli haar online propositie binnen de kerndoelgroepen youth en young adults.

WildHitz is populair onder de leeftijdsklasse 18-30 jaar. De online zender is beschikbaar op alle devices en biedt kijkers de mogelijkheid om een optimale programmering samen te stellen, gebaseerd op het individuele kijkgedrag. Hierdoor heeft de muziekzender meer dan 1,5 miljoen unieke bezoekers per week. Per 1 mei is WildHitz direct toegankelijk voor adverteerders via video advertising (pre-rolls, mid-rolls en brand partnerships).

Allard Ruyl, CEO BrandDeli over de samenwerking: “WildHitz heeft net als de zenders van BrandDeli een duidelijke propositie. Door de toevoeging van dit kwalitatief sterke merk aan ons portfolio, kunnen we de doelgroep Youth en Young Adults online nu effectiever en gerichter bereiken. Het beschikbare aantal streams per maand van BrandDeli zal door WildHitz significant stijgen.”

Hans Perukel, CEO RTV20: “In de afgelopen 15 maanden is WildHitz naar ruim 1,5 miljoen wekelijkse unieke gebruikers gegroeid. Deze groei heeft ervoor gezorgd dat wij voor onze sales op zoek gingen naar een betrouwbare partner. Wij zijn blij te mogen samenwerken met BrandDeli en aan hun marktaandeel en omzet te kunnen bijdragen.”

WildHitz bepaalt op basis van individueel kijkgedrag de optimale programmasamenstelling voor iedere kijker. Naast populaire muziekvideo’s brengt WildHitz ook eigen programma’s zoals Wie Kookt en Het Klubhuis. Een van de grote successen is De WildHitz WeekendMix, een 2 uur durende non-stop videomix met de best scorende videoclips van het moment.

Bron: RTV20/Broadcast Magazine

Bericht delen