Sublime lanceert vijf nieuwe digitale radiozenders
dinsdag 5 februari 2019

Sublime lanceert vijf nieuwe digitale radiozenders

Sublime lanceert met Sublime Vocal Jazz, Sublime Classic Jazz, Sublime Smooth, Sublime 500, en Sublime presents: Arrow Jazz FM vijf digitale radiozenders.

Deze zijn vanaf nu non-stop te beluisteren via de website van Sublime en verschillende online radioportals. De komst van deze kanalen is onderdeel van een strategie om de digitale positie van de zender verder uit te bouwen.

Dit zijn de nieuwe digitale radiozenders van Sublime:

Sublime Vocal Jazz: Op deze digitale zender hoor je de grote zangers en zangeressen uit de jazz, van vroeger en nu.

Sublime Classic Jazz: Deze digitale zender draait echte jazzklassiekers. Je hoort de beste nummers uit het rijke jazzverleden, met jazzhelden en -heldinnen als Miles Davis, John Coltrane, Billie Holiday en Sarah Vaughan.

Sublime Smooth: Hier hoor je een mix van smooth jazz, R&B en soul. Ideaal als je lekker relaxed onderuit op de bank wil hangen of een romantische avond gepland hebt.

Het beste uit de Sublime 500: Op dit themakanaal hoor je – in willekeurige volgorde – de laatste editie van de Sublime 500, op basis van de favoriete funk-, soul- en jazztracks van de luisteraars van Sublime.

Sublime presents: Arrow Jazz FM: Deze legendarische zender was ooit de basis van Sublime en is nu weer terug als digitale zender met een spicy cocktail van jazz, acid-jazz, lounge, soul, disco en latin.

Sebastiaan van Rijnsoever, managing director van Sublime: “Zo’n 30 procent van onze 400.000 wekelijkse luisteraars bereiken we nu al via verschillende digitale kanalen. Hiermee heeft Sublime een sterke positie in het bereiken van een high-enddoelgroep binnen het digitale radiolandschap. Deze positie gaan we in 2019 verder versterken en uitbreiden. Naast onze nieuwe themazenders lanceren we dit voorjaar een nieuwe mobiele app, zijn wij gestart met radio-on-demand (podcasts) en hebben we ons digitale Sublime-hoofdkanaal inmiddels gemigreerd naar Triton, een state-of-the-art audioplatform, waarmee we onze adverteerders en partners een gerichter en meetbaarder bereik kunnen gaan bieden.”

Bron: Sublime/BM

Bericht delen