Article header image

Nederlandse mediabedrijven presenteren zich internationaal tijdens Hollands Finest

Op maandag 5 oktober zal een aantal Nederlandse mediabedrijven zich presenteren tijdens de Dutch Media Week. Het project Hollands Finest wordt verzorgd door Media Perspectives en MediaMattters.

Het is een evenement waarbij diverse Nederlandse media- en techbedrijven op het podium staan. Ongeveer 15 bedrijven met innovatieve (media tech) oplossingen presenteren zich op maandag 5 oktober aan de wereld. Het publiek bestaat uit vooraanstaande mediabedrijven uit Azië, de VS, het Midden-Oosten en Europa.

Het hybride evenement is een combinatie van offline en online. De pitchende bedrijven zullen aanwezig zijn in het iconische gebouw van Beeld en Geluid in Hilversum. De mediabedrijven volgen de presentaties online en zijn te zien op een groot scherm in de aula. De 1-op-1 gesprekken na de pitches vinden ook online plaats. De pitches duren elk een uur, daarna is er de mogelijkheid voor 1-op-1 gesprekken.

Vanwege de tijdsverschillen zijn er op 5 oktober twee sessies. Eén van 9.00 tot 12.00 uur (CET) en één van 17.00 tot 20.00 uur (CET).

Onder de pitchende bedrijven bevinden zich grote namen als NEP en MediaMonks, maar ook kleinere bedrijven zoals smartocto en Prepr zullen deelnemen. Hollands Finest is het 13e evenement van MediaMatters, waar innovatieve techbedrijven en internationale mediabedrijven samenkomen.

Meer informatie is hier te vinden.

Bron: MediaMatters/BM

Bericht delen