Article header image

The Media Exchange breidt klantenkring uit

RTL Lounge Radio en Arrow Caz stappen over naar The Media Exchange, het onafhankelijke platform waarop adverteerders en bureaus reclamezendtijd kunnen inkopen bij digitale radiostations.

The Media Exchange verkoopt ook de zendtijd van de 538 Groep, Sky Radio Group, Q-music, BNR Nieuwsradio, Radio 10, 100% NL, SLAM!FM, RTL Lounge, Arrow CAZ, Soul Radio, Candlelight, DeepFM, BruteBeats, 18Hits en GOOISCH MUSIC.

Nicolas Eglau, Directeur RTL Ventures: “De samenwerking met de The Media Exchange komt voor ons het juiste moment. RTL Lounge Radio heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een sterk merk met een grote groep enthousiaste luisteraars. Met de samenwerking met The Media Exchange hebben wij nu nog betere mogelijkheden om online radioadverteerders aan ons merk te koppelen.”

Ook Ad Ossendrijver, eigenaar van Arrow CAZ, is blij met de samenwerking met The Media Exchange. “Online reclamebestedingen groeien flink dus ook op online radiozenders. Ideaal is natuurlijk dat bij online radiozenders de luistergegevens 100% kloppen. De adverteerder betaalt voor wat hij krijgt. De volgende stap is individueel op de luisteraar gerichte reclame, ook een voordeel van online.”

Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: “Het is mooi om te zien dat we in ons korte bestaan het vertrouwen krijgen van deze A-merken en nieuwe initiatieven. Het aantal unieke luisteraars van The Media Exchange groeit hiermee richting de twee miljoen per maand.”

Bron: The Media Exchange/Broadcast Magazine

Bericht delen