Masterclass Data In Broadcast
vrijdag 13 december 2019

Masterclass Data In Broadcast

Personalisatie? Doelgroep-segmentatie? Recommendations? Abonneebehoud? Churn-reductie? Allemaal use-cases, specifiek voor de broadcast-sector. Voor welke use-cases in jouw organisatie kun je komen tot een data-strategie? Identificeer de kansen voor jouw situatie.

Leer in 1 dag alle ins en outs van de topexperts van Nederland. Je krijgt een speed-college van de schrijver van het boek Big Data Demystified zelf (prof. dr. David Stephenson) en wordt door meer experts (o.a. dr. Vladimir Nedović) bijgepraat over alle laatste ontwikkelingen. Er komen voorbeelden uit de broadcastwereld aan bod en ’s middags doe je zelf (aan de hand van canvas- en design thinking) een aanzet tot uitwerking van een datagedreven use-case voor je eigen organisatie. Dit onder begeleiding van de zeer ervaren moderator en expert John Poppelaars. Je gaat naar huis met insights en kansen of verbeteringen ten aanzien van de datadriven praktijk in jouw organisatie.

3mannen600
Prof. dr. David Stephenson, dr. Vladimir Nedović en John Poppelaars

Voor wie?
Iedereen die betrokken is bij het datadriven maken van de organisatie en kansen in de eigen organisatie wil leren ontdekken. Van marketing-medewerkers, medewerkers bezig met abonnee-behoud en werving, managers in IT, data, (digital) marketing, customer journey, maar ook general managers en directies.

Wanneer/waar?
28 januari 2020, gehele dag in Beeld en Geluid Hilversum.

KLIK HIER voor meer informatie en aanmelding.

Bron: BM/227 Media en Data

Bericht delen