Article header image

Lil Kleine werkt met Talpa Social aan lifestyle platform

Lil Kleine (Jorik Scholten) en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een nieuw lifestyle merk voor jongeren van 15 tot 24 jaar. Lil Kleine en Talpa willen deze doelgroep bedienen met één centraal en krachtig lifestyle platform dat de plaats moet innemen van het huidige woud aan lifestyle merken.

Lil Kleine wordt mede-oprichter en ambassadeur van het nieuwe merk. De content van het platform speelt nauwlettend in op de behoefte van jonge bezoekers waarbij het geloof in eigen kunnen wordt benadrukt. Daarbij biedt het platform ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent.

Het nieuwe jongerenmerk zal vanuit Talpa Social opereren, de unit waar op dit moment ook al content voor StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers wordt gecreëerd. Vanuit Talpa Social zal ook de kruisbestuiving met de andere Talpa entiteiten voor het merk worden gezocht, waaronder de tv-, radio- en event takken van het bedrijf, om zo een cross mediaal aanbod te genereren.

Lil Kleine over het nieuwe initiatief en de samenwerking met Talpa Social: “John de Mol is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen.”

Bron: Talpa Network/BM

Bericht delen