Article header image

‘Libellegevoel’ in bewegend beeld

Vloggers en online video zijn niet direct dé begrippen die je aan Libelle zou koppelen. Toch is dat precies wat het grootste vrouwenmerk van Nederland gaat doen met Libelle TV. “Er ligt nog een enorm gat binnen de online videocontent dat wij kunnen dekken,” aldus de hoofdredactrice van Libelle, Hilmar Mulder.

Broadcast Magazine sprak haar over de nieuwe online tv-zender. “De verwachting is dat tegen 2019 80% van alle online traffic in videocontent zit. Als grootste vrouwenmerk van Nederland is het dus een logische stap om een Libelle-manier van video te ontwikkelen. Bovendien wordt de Libellevrouw op het gebied van video online bijna niet bediend. Onze doelgroep is heel breed, we bereiken vrouwen van 35 tot en met 99, met een piek tussen de 40 en 54. Op YouTube zal je ze niet snel zien, daar vinden ze hun weg niet. Maar die vrouwen komen al wel naar ons toe. Dus bieden wij hen het vertrouwde Libellegevoel, maar dan in bewegend beeld.”
In de sectie Online Broadcast is er bovendien aandacht voor Dana-Maria Faneker, oftewel Captain VR, die een nieuwe dimensie in coaching biedt. Nog geen abonnee van Broadcast Magazine? Klik hier en maak gebruik van de speciale actie.

Bron: Broadcast Magazine

 

Bericht delen