Article header image

KPN steunt nieuw seizoen The Pickup

Afgelopen jaar was Hi The Pickup een succes met meer dan 3 miljoen views op YouTube. Vanwege de resultaten heeft KPN daarom de samenwerking met Universal Music Group & Brands en Top Notch verlengd. KPN neemt het partnership van Hi over en komt met een nieuw seizoen van The Pickup, bestaande uit acht episodes.

De komende maanden stappen verrassende combinaties van artiesten in bij chauffeur Braz, het nieuwe gezicht van The Pickup. In de Amerikaanse Chevy Suburban maakt elke drie weken een nieuwe combinatie van artiesten een nieuwe track op de beat van een van dé producers van dit moment, om deze vervolgens in de oldtimer te laten horen. De track wordt in de auto opgenomen voor de videoserie. De studioversie verschijnt, op dezelfde dag als de video, exclusief in Spotify.

In de eerste aflevering van het tweede seizoen van The Pickup stapt Fresku bij Braz in de wagen. Zij kozen voor hun sessie een beat van hun vriend Teemong. De aflevering is te bekijken op www.musicstate.nl/the-pickup en te beluisteren in Spotify.

Met The Pickup biedt KPN artiesten de mogelijkheid om nieuwe muziek te releasen en jong talent een platform te bieden. Zo was The Pickup er vorig jaar al vroeg bij met artiesten als Kenny B, Lil Kleine & Ronnie Flex, die inmiddels een nummer 1 hit gescoord hebben.

Concept en creatie van The Pickup is verzorgd door het creatieve loket van Universal Music (Universal Music Group & Brands) in samenwerking met Top Notch. Het bureau Venour is weer ingeschakeld voor de productie van de episodes.

Bron: Umusic.com

Bericht delen