Article header image

KPN rolt testversie MijnKPN uit

KPN begint vandaag met een testversie van MijnKPN en de bijbehorende omgeving. Het doel is om in samenwerking met de consument een op maat gemaakt selfservicekanaal te creëren. Klanten van KPN kunnen zich opgeven om de testversie te gebruiken.

De afgelopen maanden is de nieuwe app getest door een besloten groep. KPN kiest nu voor een open ontwikkelingsproces. De voortgang van de ontwikkeling is te volgen op kpn.com/nieuwemijnkpn. Via deze pagina kunnen klanten zich opgeven en worden mijlpalen in het ontwikkelingsproces van de nieuwe app geplaatst.

“MijnKPN heeft als missie klanten te helpen om alles uit hun KPN-producten te halen. Het doel is om een best in class selfservicekanaal te maken. Dit doen we door de app en de website zo te ontwerpen dat deze helemaal zijn toegespitst op de persoonlijke behoefte van de klant,” zegt Marketing Manager Apps & Selfcare Paul van Arendonk.

De nieuwe MijnKPN wordt gebouwd door een in-houseteam van developers bij het App Center van KPN.

Bron: KPN/BM

Bericht delen