Hashtag Award voor Continuum
Dinsdag 16 januari 2018

Hashtag Award voor Continuum

Online boyband Continuum is in de prijzen gevallen bij de eerste editie van de Hashtag Awards. De band kreeg een award in de categorie Beste Music Video of Format. Het format Continuum is ontwikkeld door FremantleMedia Netherlands. Een ander format van het productiebedrijf, het Facebook live format Who’s The Character van Ziggo, won een award in de categorie Meest Innovatieve Social Media Post.

Boyband Continuum bestaat uit vier YouTube-zangers vanuit de hele wereld. Onlangs hebben de jongens hun eerste mijlpaal van 400.000 online volgers behaald en hebben zij elkaar in levende lijve ontmoet. Na deze ontmoeting is de groep, bestaande uit Sami, Sheffo, Joey en Jayden, aan het werk gegaan en op 12 januari brengen zij hun eerste single uit. Het winnen van de Hashtag Award is een bevestiging van het succes van de eerste online boyband ooit.

FremantleMedia Netherlands ontwikkelde ook het Facebook live format Who’s The Character waarin vlogster en comedian Nienke Plas het iedere week opneemt tegen een andere BN’er in een live video op Facebook. De Hashtag Awards werden dit jaar voor het eerst uitgereikt. De awards staan in het teken van online video en zijn een vakprijs van makers, voor makers.

Bron: FreemantleMedia/BM

Bericht delen