De Telegraaf introduceert Telegraaf VNDG
De Telegraaf introduceert op 1 mei Telegraaf VNDG, een nieuw online videoplatform met content op het gebied van nieuws, sport en entertainment. Telegraaf VNDG is gratis toegankelijk voor iedereen en Telegraaf-abonnees hebben gratis toegang tot het premium aanbod op het platform. Het platform wordt gaandeweg gevuld met video’s.
De Telegraaf krijgt er met Telegraaf VNDG naast de papieren krant en de website een nieuw platform bij dat via verschillende apparaten beschikbaar is. De programma’s zijn zowel via een programmering te bekijken als on demand. Telegraaf VNDG krijgt een mix van nieuws, sport en entertainment. Zo zijn er nieuwsbulletins, voetbal- en hockeysamenvattingen maar ook programma’s als Estavana in het echt – het verhaal achter de sportvrouw, Dagboek van een Minnares en Van den Heuvel haalt recht.
Het nieuws wordt onder andere gebracht door Pim Sedee, Maarten Steendam en Wilson Boldewijn. Monique Smit is één van de gezichten van Privé VNDG en het populaire VROUW feuilleton Dagboek van een minnares is verfilmd met rollen voor Eva Laurenssen en Viggo Waas. Vanaf het startmoment zijn nieuwsbulletins en een aantal programma’s te bekijken.
Met de introductie van Telegraaf VNDG zet TMG een belangrijke strategische stap. Het is de ambitie van TMG om hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment te bieden, 24 uur per dag en 7 dagen per week. In de 24/7 strategie van TMG staat de wens van de consument centraal. De consument bepaalt de vorm, het kanaal en het moment. Op het nieuwe videoplatform wordt gebruik gemaakt van de kracht van de merken De Telegraaf, DFT, Telesport, Privé, Autovisie en VROUW. Telegraaf VNDG bouwt verder op het fundament van bijna 24,5 miljoen videoviews die De Telegraaf nu al maandelijks realiseert.
Bron: TMG/BM