Article header image

De Ochtend Show to go wordt goed bekeken op AD.nl

De eerste resultaten van De Ochtend Show to go, het programma van AD.nl, zijn positief. Sinds de start begin dit jaar trekt het initiatief van de Persgroep steeds meer kijkers. De ochtendshow is iedere werkdag tussen 7.30 uur en 9.30 uur live te zien op AD.nl en alle regionale titels van de Persgroep en krijgt steeds meer een vaste plek voor zowel kijkers als gasten.

Nu al worden er gemiddeld 500.000 streamstarts per show gehaald. Dat is het totaal van alle dagelijkse livestreams, on demand en social videostarts. Met nieuwsduiding en opinie weet De Ochtend Show to go de kijkers steeds beter te boeien. Er komen steeds meer externe gasten langs, zoals recent minister-president Mark Rutte.

Daarnaast worden tempo en setting als positief ervaren. De komende tijd zal er in de ochtendshow nóg meer focus komen te liggen op nieuws van de samenwerkende regionale redacties van de Persgroep. Anne-Marie Fokkens (Omroep Brabant, Ziggo Sport), Hila Noorzai (Qmusic), Yora Rienstra, Manuel Venderbos, Roel Maalderink en Jörgen Raymann worden per 1 mei in vaste duo’s de gezichten van De Ochtend Show to go. Lucille Werner is inmiddels vertrokken omdat ze aan de slag ging bij KRO-NCRV.

Bron: Persgroep/BM

Terug naar overzicht