Chantal Janzen lanceert &C
Chantal Janzen lanceert vandaag &C, een crossmediaal platform met een magazine, het online platform andc.tv, de &C app en een ecommerce shop. &C richt zich op vrouwen in de leeftijd 18-49 jaar en behandelt alle mogelijke interessegebieden die bij deze doelgroep passen.
Janzen: “Na maanden van voorbereiding waarin we keihard hebben gewerkt, is &C een feit! Met gevestigd en nieuw talent ga ik met &C mijn blik op de wereld laten zien. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat. Enjoy!”
In het eerste magazine geeft Chantal zich bloot aan Eva Jinek. Naast bekende gezichten en gevestigde namen als Paul de Leeuw, Jelka van Houten, Anna Nooshin en Geraldine Kemper, toont &C ook veel nieuw talent. Er wordt aandacht besteed aan onderwerpen als mode, beauty, eten, reizen, lifestyle en wonen. Allemaal door de bril van Chantal bekeken.
Het online platform andc.tv en de &C app bieden amuserende, ontroerende en inspirerende producties gemaakt door nieuw talent en video’s van Chantal, zoals Chantal gaat werken en Fit by Gilly. In Bingoballers en Meatball Monday wordt bekende mannen het vuur aan de schenen gelegd en aan de tand gevoeld over vrouwen, sex, relaties en feminisme.
De lancering wordt ondersteund met (digitale) abri’s, een printcampagne, bioscoopreclame en maakt uiteraard gebruik van de &C owned (social) media. In de aanloop naar de lancering was er een guerilla campagne op de verkiezingsborden in Nederland te zien.
The Brand Studio van &C ontwikkelt crossmediale proposities op basis van brand partnerships. Exclusief, op maat gemaakte branded formats in combinatie met advertising mogelijkheden.
Bron: &C Media/BM