BrandDeli gaat samenwerken met Persgroep

De Persgroep en BrandDeli gaan samenwerken. Dat betekent dat BrandDeli salespartner blijft van het online videoplatform van Makers Channel. In de nieuwe samenwerking tussen de Persgroep en Makers Channel wordt de player van Makers Channel op alle digitale platformen van de Persgroep geïntegreerd. BrandDeli verzorgt daarmee ook de sales voor online video op Persgroep platformen.

 

BrandDeli heeft de afgelopen jaren een flinke groei doorgemaakt in het online aanbod, waarmee adverteerders een steeds groter bereik wordt geboden. BrandDeli scoort daarbij vooral goed onder jongere doelgroepen die hun video consumptie steeds sneller en vaker online doen.

Klaartje Kuypers, COO BrandDeli: “Deze samenwerking past bij de focus van BrandDeli om onze online positie te vergroten. We hebben met Makers Channel en het recent toegevoegde VICE ons online portfolio versterkt. Met die merken hebben we het digitale bereik onder jongeren vergroot. De samenwerking met de Persgroep Nederland is een fantastische kans om onze online footprint ook naar de bredere doelgroepen uit te bouwen.”

Marko van Kampen, Makers Channel: “Wij zijn behalve platform ook adviseur voor merken en mediapartijen. Ons samengaan met de Persgroep past in de ambitie om voor veel meer merken, makers en content partners in Nederland een oplossing te bieden in distributie, productie en het ten gelde brengen van online video. BrandDeli is een perfecte partner om ons zeker bij dit laatste te helpen.“

Erik Roddenhof, de Persgroep Nederland: “De veranderende tv-wereld is evident. BrandDeli heeft daar in korte tijd een unieke plek in veroverd. We kennen elkaar al van eerdere samenwerkingen en pitches in de markt. We hebben er daarom alle vertrouwen in dat BrandDeli ook met haar opgebouwde digitale expertise heel goed weet hoe ook onze online video in de markt te zetten.”

Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine

 

Bericht delen