BM90 – Leven na corona: de dag dat het weer mag
vrijdag 19 februari 2021

BM90 – Leven na corona: de dag dat het weer mag

We kijken allemaal uit naar de dingen die straks weer mogen. Voor De dag dat het weer mag, een online actueel platform, werken de redacties en de makers van onder andere Radio 538, Sky Radio, Radio Veronica, Radio 10, Hart van Nederland, Shownieuws en LINDA. samen in het brengen van kleine lichtpuntjes voor ons allemaal.

Een prima initiatief van Talpa Network om op dedag.nl positieve verhalen uit het land te delen over belevenissen, initiatieven en ontwikkelingen waar we ons al voorzichtig op verheugen. En geinig ook dat rechtsboven de teller meeloopt met het aantal vaccinaties in Nederland.

Positief nieuws ook over adressable tv, oftewel reclame op maat. Het leek een beetje voorbij met dit fenomeen. Maar terwijl KPN de samenwerking hieromtrent met verschillende mediapartijen zoals Talpa Network staakt, staat targeted advertising ineens weer op de kaart. Ad Alliance, het saleshuis dat de krachten bundelt van RTL, BrandDeli, Adfactor en Triade Media, heeft een strategisch partnership gesloten met Smartclip Europe, een dochteronderneming van RTL Deutschland.

Bekijk aflevering 149 van BM90 met Jeroen te Nuijl hier.

Op het YouTube kanaal van BM (Broadcast Magazine) vind je al onze video’s: BM90, BM Talk, BM Review, BMY en BM Reportage. Altijd op de hoogte blijven van onze nieuwste video’s? Abonneer dan gauw en houd broadcastmagazine.nl in de gaten.

Bron: BM

Bericht delen