Article header image

BM Talk met William Linders

“ODMedia is de schakel tussen contenteigenaren en digitale distributieplatformen”, opent William Linders, CCO bij ODMedia, deze editie van BM Talk. Dat houdt in dat ze contenteigenaren technische ondersteuning bieden bij de plaatsing van hun content op een platform en tevens helpen om de partijen commercieel bij elkaar te brengen. Het bedrijf ging reeds in zee met vrijwel alle grote streamingdiensten en is ‘preferred partner’ van zowel Netflix als Apple. Linders vertelt Jeroen te Nuijl over de (internationale) groei van ODMedia en wat volgens hem nog in de sterren geschreven staat.

Meer BM Talks bekijken? Ga naar broadcastmagazine.nl/bmtv en ontdek wat inmiddels al ruim vijftig gasten van voor en achter de schermen te melden hadden. Nog in het verschiet liggen Martine van Os (Omroep MAX), Tim van der Wiel (GoSpooky), Leonie Kootstra (Discovery), Celeste Boddaert (OPEN Rotterdam), Mylene Verdurmen (AVROTROS), Robert Fortuijn (NPO Zapp/Zappelin) en Hélène Hendriks (Talpa/FOX).

Bron: BM

Terug naar overzicht