Article header image

BM Talk met Tim van der Wiel

Hij is zonder twijfel een van de grootste ondernemerstalenten van Nederland: Tim van der Wiel, 22 jaar pas. Hij begon op zijn zeventiende letterlijk van achter uit zijn 5 VWO-klas met GoSpooky, het eerste Snapchat marketingbureau van Europa.

Behalve voor deze uiterst succesvolle onderneming, met klanten als Feyenoord, HEMA, Lowlands, KLM, Chocomel, Rituals, IKEA en Tikkie, is Van der Wiel ook verantwoordelijk voor Speaky, baanbrekend op het gebied van spraaktechnologie. Wie helemaal op de hoogte wil zijn van de laatste ontwikkelingen qua social media en een originele visie daarop, moet beslist deze BM Talk bekijken!

Meer BM Talks zien? Ga naar broadcastmagazine.nl/bmtv en ontdek wat inmiddels al ruim vijftig gasten van voor en achter de schermen te melden hadden. Nog in het verschiet liggen Leonie Kootstra (Discovery), Celeste Boddaert (OPEN Rotterdam), Mylene Verdurmen (AVROTROS), Robert Fortuijn (NPO Zapp/Zappelin) en Hélène Hendriks (Talpa/FOX).

Bron: BM

Bericht delen