Article header image

BM Talk met Marco-Paul de Jeu

Het Portugese Cabo da Roca (letterlijk ‘rotskaap’) is het meest westelijke puntje van Europa.

“Daar houdt het land op en begint de oceaan, waar veel beweging is en energie loskomt; net als in ons werk. Er staat ook een uitkijktoren, een baken. En wij creëren merken, bakens in het medialandschap”, constateert Marco-Paul de Jeu, die zijn bedrijf dus niet voor niets CapeRock heeft genoemd.

Als strategy director en partner heeft hij CapeRock zien uitgroeien tot een toonaangevende partij in media branding en design. Hoe dat zo is ontstaan en welke ‘droomklanten’ hij nog koestert, vertelt De Jeu in deze aflevering van BM Talk.

Meer BM Talks bekijken? Ga naar broadcastmagazine.nl/bmtv en ontdek wat inmiddels al ruim vijftig gasten van voor en achter de schermen te melden hebben. Nog in het verschiet liggen onder anderen Peter Kuipers (KRO-NCRV), Jeroen Bartelds (TikTok), Peter van der Vorst (RTL), Gerard Kuipers (Hilversum), Taco Zimmerman (Omroep Groen), Mireille van Ark (BNR) en Suzanne Bosman (AVROTROS).

Bron: BM

Bericht delen