Article header image

BM Talk met Frank Volmer

Het is niet de beste tijd om directeur van Ster te zijn, maar Frank Volmer houdt de moed erin. Zijn organisatie is goed voor 25% van de financiering van de publieke omroep en Volmer is trots op de “redelijk revolutionaire” rol die Ster vervult.

Stoppen met het gebruik van persoonsgegevens en het plaatsen van cookies trekt zelfs internationale belangstelling en die expertise wordt graag gedeeld, ook met de commerciële concurrentie. In BM Talk beschouwt Frank Volmer de reclamemarkt en hoopt hij nog steeds ook online volop de ruimte te krijgen.

Meer BM Talks bekijken? Ga naar broadcastmagazine.nl/bmtv en ontdek wat inmiddels al ruim vijftig gasten van voor en achter de schermen te melden hebben.
Nog in het verschiet liggen Mir Wermuth (Media Perspectives), Herman Dummer (Dutch Media Week), Peter Kuipers (KRO-NCRV), Marco-Paul de Jeu (Cape Rock), Madeleijn van den Nieuwenhuizen (Zeikschrift) en Jeroen Bartelds (TikTok).

Bron: BM

Bericht delen