dinsdag 16 januari 2018

90/24 Sports lanceert webserie op Makers Channel

90/24 Sports is een nieuwe webserie op het videoplatform Makers Channel. De reeks begint vanmiddag om vier uur en heeft als titel Up Close & Personal. De serie geeft inkijkjes in het (privé)leven van bekende voetballers. Maar ook serieuzere onderwerpen als blessureleed, transfers en ambities komen aan bod.

Bij de start worden vandaag twee afleveringen uitgezonden. Aflevering één laat een verborgen talent van Fenerbahce-spits Robin van Persie zien en in de tweede aflevering vertelt Lazio Roma-verdediger Wesley Hoedt hoe zijn transfer naar Rome is verlopen. Voortaan staat iedere dinsdag om vier uur een nieuwe aflevering online.

90/24 is een internationaal mediabureau, gericht op digitale content en social media. 90/24 werkt nauw samen met topsporters om unieke en pakkende verhalen te brengen. Erik Peters, Managing Director van 90/24 Sports: “Bij ons gaat alles om storytelling, het brengen van leuke, mooie verhalen over en door voetballers en andere topsporters. Door onze directe samenwerking met de atleten kunnen wij persoonlijke onderwerpen belichten. Wij publiceren dagelijks nieuwe content op verschillende online platforms om zo wereldwijd tientallen miljoenen fans te bereiken.”

Makers Channel is een nieuw online videoplatform voor influencers en web-talent waar webseries on demand kunnen worden bekeken. Marko van Kampen, CEO van Makers Channel: “Up Close & Personal past perfect in onze strategie om kwaliteitsseries op Makers Channel te laten zien. Het is goed gemaakt met originele thema’s. Exclusieve sport content is onder andere door ons partnership met FOX (FOX Sports) een speerpunt in 2016.”

Bron: Makers Channel/Broadcast Magazine

Bericht delen