Article header image

100.000 abonnees voor #FIRST

Het YouTube-kanaal van de televisiezender #FIRST, het jongerenplatform van Ziggo, geproduceerd door NewBe, heeft meer dan 100.000 abonnees op YouTube. #FIRST genereert maandelijks 3,5 miljoen online views met viral uploads uit de liveshow en populaire online series als Dure Dingen, Beter dan je Moeder en Spotlight.

 

#FIRST staat daarmee in de top drie van best bekeken jongeren platformen van een merk, zender of omroep op YouTube. #FIRST richt zich op entertainment, populaire muziek, YouTube en andere (online) actualiteit. Het kanaal is het afgelopen halfjaar gegroeid door online series als het kookprogramma met rapper Keizer, Dure Dingen waarin rapper en YouTuber Qucee een hamburger van tweeduizend euro uitprobeert en Spotlight, een interviewprogramma met wekelijks een andere muzikant, BN’er, influencer, of topsporter.

#FIRST heeft naast het YouTube platform ook een wekelijkse liveshow die is te zien op Ziggo kanaal 13. In de show, gepresenteerd door Veras Fawaz, Qucee, YousToub, Dzifa en Ouassima, zitten wekelijks bekende gasten zoals Maan, Kwebbelkop, De Jeugd van Tegenwoordig, Arjen Lubach, Yes-R, Thomas van StukTV, Ellen Hoog, Zwanetta en Rapper Sjors.

Bron: #FIRST/BM

Bericht delen