Article header image

BMYoung podcast met John de Mol

Wekelijks maakt Joost Koning een BMYoung podcast met als titel Joost mag het weten. De tiende gast is John de Mol.

Als het gaat om geld verdienen binnen de creatieve industrie, waar de BMYoung podcast over gaat, steekt in Nederland één persoon met kop en schouders boven de rest uit. Hij behaalde zijn eerste succes met de ziekenhuisserie Medisch Centrum West, later fuseerde hij met Joop van de Ende tot Endemol en maakte Big Brother (dat de hele wereld over ging) en deed dit nog eens dunnetjes over met The Voice bij zijn eigen Talpa.

Vandaag de dag bereikt hij met Talpa Network elke week zo’n 13 miljoen Nederlanders. Tijdens de Dutch Media Week nam John de Mol de tijd om zijn wijsheid te delen met zo’n 250 mediastudenten. Wat komt er allemaal bij kijken als je ondernemer wilt worden? Hoe kijkt John, als iemand die alleen zijn HAVO afgemaakt heeft, aan tegen alle mediastudies die er vandaag de dag zijn? Hoe haalt hij het beste uit de mensen die voor en met hem werken?

Het integrale interview, waar de antwoorden worden gegeven op onder andere deze vragen, is nu te beluisteren in de BMYoung Joost mag het weten-podcast!

De BMYoung podcast is ook beschikbaar op Spotify en de Apple podcast app.

Bron: BMY

Terug naar overzicht