Weekend in zicht en sport op YouTube knalt harder dan ooit
Het is vrijdag, het weekend staat voor de deur. En dat betekent: sport. Veel sport. Niet alleen op het veld, maar ook op YouTube – waar fans massaal samenvattingen, interviews en analyses verslinden.
ODMedia beheert het grootste premium sportnetwerk van Nederland op YouTube. Van Ziggo Sport tot Viaplay en de Eredivisieclubs: bijna 95% van alle sportviews loopt via ons netwerk. En met Connected TV (CTV) als snelgroeiend scherm, kijken fans steeds vaker op het grote scherm – in een setting van focus en ontspanning.
Precies wat fans willen, en de adverteerders volgen: sport en CTV zijn dé gamechangers voor merken. Want sport op YouTube is niet alleen booming – het is het nieuwe primetime, en daar zitten we met ODMedia middenin. To be continued…
Marijn Poeschmann
Chief Commercial Officer bij ODMedia
De week van Marijn Poeschmann
-
ΜaandagYouTube zet groots in op MIPCOM
-
DinsdagSlim, ethisch en effectief: de AI strategie van ODMedia
-
WoensdagPreferred partner in een veranderend distributielandschap
-
DonderdagWereldwijd denken, lokaal verbinden
-
VrijdagWeekend in zicht en sport op YouTube knalt harder dan ooit