Sky Radio en Albert Heijn bundelen krachten
Vanaf 6 december klinken de herkenbare klanken van Sky Radio The Christmas Station in alle winkels van Albert Heijn. Met deze samenwerking brengen beide merken de kerstsfeer tot leven voor miljoenen Albert Heijn-klanten in Nederland.
Sky Radio is al decennialang een vaste waarde binnen de Nederlandse kerstcultuur. Met jaarlijks ruim 9 miljoen luisteraars is The Christmas Station hét geluid van de feestmaand. De samenwerking tussen Sky Radio en Albert Heijn wordt verder versterkt met een gezamenlijke non-spot activatie ‘Kersthit van de Dag’, van 15 tot 19 december te horen op de radiozender. Elke dag kiest Sky Radio een kersthit die wordt uitgelicht op de radiozender. Luisteraars worden uitgenodigd om via de Sky Radio-app mee te doen aan een winactie: wie tijdens de Kersthit op de rode knop drukt, maakt kans op Albert Heijn boodschappentegoed t.w.v. 250,- euro voor de feestdagen.
“Sky Radio is voor miljoenen Nederlanders al jarenlang de soundtrack van de maand december. Samen met Albert Heijn brengen we die unieke kerstbeleving nu nog dichterbij”, zegt Dennis van den Berg, Director Marketing & Communicatie bij Talpa Network. “Onze herkenbare kerstmuziek en de feestelijke decemberbeleving van Albert Heijn versterken elkaar en maken het winkelen komende maand nog iets specialer.”
“Bij Albert Heijn draait de feestperiode om samen genieten en het creëren van bijzondere momenten”, zegt Johan van der Zanden, directeur Marketing & Communicatie bij Albert Heijn. “Met de kerstmuziek van Sky Radio The Christmas Station brengen we die sfeer ook letterlijk tot leven in onze winkels. Sky is daarvoor de ideale partner: zij weten als geen ander waar Nederland graag naar luistert, van tijdloze klassiekers tot nieuwe kersthits. Zo wordt boodschappen doen in december nog gezelliger en helpen we klanten om er thuis, van boom tot bord, iets moois van te maken.”
Bron: Talpa Network/BM