Article header image

Ster maakt reclame bij de NPO toegankelijk voor alle bedrijven

Ster start dinsdag een nieuwe campagne waarmee de verkoper van reclame bij de publieke omroep de deur openzet voor nieuwe klanten. Met de vraag “Is jouw bedrijf klaar voor het grote publiek?” laat Ster zien dat het miljoenenpubliek van de NPO toegankelijk is voor alle bedrijven – groot of klein. Vanaf € 1.000 start je al een online bannercampagne.

Ster heeft sinds januari dit jaar een nieuw prijsbeleid met vaste, vooraf inzichtelijke prijzen. Daarmee is Ster relatief goedkoper, toegankelijker en aantrekkelijker voor nieuwe klanten met vaak lagere mediabudgetten. Dat is ook terug te zien in de cijfers: de instroom van nieuwe klanten is sinds begin dit jaar fors gestegen. Maar de potentie is nog groter.

Algemeen directeur Frank Volmer: “Uit onderzoek onder potentiële klanten blijkt dat er veel interesse is in ons nieuwe prijsbeleid. Echter, men kent ons en ons aanbod onvoldoende, met name op online gebied. Ook denken veel bedrijven dat Ster “te duur” is. Onterecht. Want als ze de prijzen van ons aanbod horen, zijn ze aangenaam verrast. Dat is ook de reden om concrete vanaf-prijzen te noemen in de campagne. Met deze campagne willen we aan alle bedrijven van Nederland laten zien: Ster is er ook voor jou!”

Bron: Ster/BM

Terug naar overzicht