dinsdag 16 januari 2018

Sanoma en SBS richten zich op fashion & beauty

Sanoma Media en SBS zetten gezamenlijk krachtig in om fashion en beauty sterker te claimen. De samenwerking tijdens de komende Amsterdam Fashion Week is hiervan een eerste voorbeeld.

Vanuit Sanoma zijn Marie Claire en Styletoday aanwezig tijdens deze modeweek, de camera’s van SBS6 draaien de hele week om voor zowel Shownieuws, het speciale blog SBS6.nl/fashionweek als de sociale kanalen verslag te doen van dit mode event.

“Het fashion- en beautydomein is een van de grootste domeinen voor Sanoma en de ambitie is om dit alleen maar verder te ontwikkelen”, zegt Dolly van den Akker, uitgever Glossies van Sanoma Media. “Door ook met SBS krachten te bundelen, zijn wij in staat om een groter bereik onder vrouwen te realiseren. Deze samenwerking voor de Amsterdam Fashion Week is daar een eerste voorbeeld van.”

Edwin Valent, creatief directeur SBS Broadcasting: “Het full media format rondom de Fashion Week is een eerste stap in de ontwikkeling van het gezamenlijke beauty domein met Sanoma. Met ons full media concept zorgen we er voor dat het publiek het evenement kan ervaren als nooit tevoren.”

Bron: SBS Broadcasting

Bericht delen