dinsdag 16 januari 2018

The Voice Of Holland krijgt eigen glossy

Kijkcijferknaller The Voice Of Holland krijgt een eigen magazine. The voice of Holland, direct gelieerd aan de succesvolle show, is een glossy op chique dik papier en een extra dikke cover. Zoals het RTL 4-programma het fenomeen talentenjacht nieuwe vorm en inhoud heeft gegeven, zet ook dit magazine een bijzondere stap in kwaliteit, verschijning en aanzien.

In het magazine bijzondere verhalen en openhartige interviews, vooral met fraaie fotografie en luxe vormgeving. In gedrukte vorm geeft The voice of Holland een exclusief kijkje achter de schermen van het programma en in het leven van de laatste twaalf kandidaten, de coaches – VanVelzen, Angela Groothuizen, Nick en Simon en Jeroen van der Boom – en de presentatoren – Martijn Krabbé, Wendy van Dijk en Winston Gerschtanowitz. Voor het magazine gaan deuren open die voor andere bladen gesloten blijven.

De intensieve samenwerking met Talpa en RTL resulteert in het item ’the making of the magazine’ in The Voice Of Holland – Real Life en de overhandiging van het allereerste exemplaar van het magazine in de uitzending. Uitgeverij FC Klap, ook verantwoordelijk voor Broadcast Magazine, lanceert het officiële magazine van The Voice Of Holland op donderdag 6 januari.

Bron: FC Klap/Broadcast Magazine

Bericht delen