woensdag 17 januari 2018

VICE en BrandDeli sluiten partnership

VICE en BrandDeli gaan een strategische samenwerking aan voor alle salesactiviteiten. Per 1 januari 2017 zal BrandDeli verantwoordelijk worden voor de verkoop van alle tv-spot en online video inventory van VICE. 

Viceland is de nieuwe lifestyle- en cultuurzender van VICE, die vanaf het eerste kwartaal volgend jaar te zien zal zijn via het basispakket van Ziggo. Viceland biedt een mix van internationale producties, gecombineerd met lokaal geproduceerde content. Regisseur en Oscarwinnaar Spike Jonze is verantwoordelijk voor de creatie, productie en merkidentiteit van het kanaal.

De digitale en mobiele platforms van VICE bereiken maandelijks meer dan 4 miljoen bezoekers. Naast VICE vertegenwoordigt BrandDeli ook de merken MTV, Comedy Central, Spike en MakersChannel.

Thijs Boon, CEO van VICE: “We hebben gekozen voor BrandDeli omdat zij sterke merken representeert die goed aansluiten bij onze cultuur. Ook delen we een gezamenlijke ambitie om tv-reclame de komende jaren slimmer en creatiever te maken. Het BrandDeli-team is professioneel en heeft een energie die ik ook dagelijks terugzie bij VICE. Kortom, een betere partner kan ik me niet wensen.”

Bron: BrandDeli/Broadcast Magazine

Bericht delen