Article header image

ViacomCBS lanceert My Nick Jr. bij KPN

My Nick Jr. biedt een gepersonaliseerde, veilige, educatieve en reclamevrije kijkervaring voor kinderen. Vanaf donderdag hebben klanten van KPN toegang tot My Nick Jr., een lineair edutainment kanaal van ViacomCBS.

Binnen My Nick Jr. krijgen ouders de mogelijkheid om het kijkgedrag van hun kinderen te cureren en personaliseren rondom elf educatieve thema’s, zoals taal en rekenen. My Nick Jr. biedt hiermee een veilige en leerzame omgeving voor kinderen. Het innovatieve kanaal is vanaf nu lineair beschikbaar voor alle klanten van KPN met een Plus- of Kidspakket via kanaal 50.

My Nick Jr. bevat meer dan 600 verschillende programma’s, zoals PAW Patrol en Blaze & The Monster Machines, gericht op kinderen tussen de 2 en 6 jaar. Ouders kunnen door het kiezen van verschillende educatieve thema’s tot drie verschillende kanalen aanmaken voor een volledig gepersonaliseerde lineaire kijkervaring voor hun kinderen.

My Nick Jr. lanceerde eerder al in China, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. In Frankrijk won het educatieve product al onder meer de prijs voor ‘Best enhanced TV service’ tijdens de ITV Awards op MIPCOM en de award voor ‘Entertainment app of the year’ tijdens de Trophée des Apps.

Bron: ViacomCBS/BM

Bericht delen