dinsdag 16 januari 2018

United sluit partnership met VidiGo

United en VidiGo zijn een partnership aangegaan op het gebied van broadcast graphics. De samenwerking biedt de graphicsmarkt vanuit facilitair oogpunt een innovatie voor traditionele oplossingen. Naast kostenbesparing en flexibiliteit is de eenvoudige integratie met real time data en sociale media een belangrijke vernieuwing.

Met VidiGo Graphics als basis, ontwikkelt United een aantal handige templates, waarmee wijzigingen snel en gemakkelijk door te voeren zijn. United ontwikkelt de graphics met haar eigen team, in samenwerking met VidiGo.

René Delwel, Directeur Operatie United: “Het VidiGo Graphics platform stelt ons in staat om zeer efficiënt en snel oplossingen te leveren aan onze klanten. Geen andere partij die zo kostenefficiënt kan werken en die volledige integratie biedt met Adobe Air. Deze unieke propositie geeft United een voorsprong op een aantal traditionele oplossingen.”

VidiGo CCO Reinout Lempers: “VidiGo Graphics wordt wereldwijd al door vooraanstaande klanten gebruikt als Press Association Sports en Home Shopping Europe. Een partnership in onze thuismarkt met een gerenommeerde partij als United is dan ook zeer belangrijk voor VidiGo.”

Tijdens de IBC wordt de nieuwe oplossing gedemonstreerd in de OB truck van United. VidiGo toont VidiGo Graphics in hal 7 standnummer H30.

Bron: United/VidiGo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reinout Lempers en René Delwel

 

 

 

 

Bericht delen