Article header image

RTL en Qmusic breiden samenwerking uit

RTL Nederland en Qmusic gaan met ingang van 1 januari 2019 samenwerken op het gebied van branded content. De krachtenbundeling van deze twee grote spelers op de tv, online en radiomarkt biedt adverteerders en merken de mogelijkheid om hun fans nog beter te bereiken.

Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic, geeft aan dat RTL en Qmusic van oudsher al een grote merkfit hebben. “Met enorme passie en knowhow op het gebied van video en televisie weet RTL als geen ander de consument te bereiken. Door onze handen ineen te slaan, bieden we zowel de adverteerders als de consument nog betere branded content-campagnes op maat. Deze stap zien wij als begin van iets moois.”

Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL, vult aan: “Door de samenwerking te zoeken met Qmusic wordt een groter relevant bereik gegarandeerd. Qmusic is een ondernemend radiostation dat elke dag een enorme schare luisteraars aan zich weet te binden. Door die kracht te koppelen aan onze groeiende kennis van onze kijkers en bezoekers, zijn we samen in staat om mooie innovatieve cross mediale proposities te ontwikkelen die mensen echt raken en inspireren. Een gouden combi dus, die we graag inzetten voor onze adverteerders.”

Bron: Qmusic/BM

Bericht delen