Article header image

Nieuwe vormgeving voor Investigation Discovery

De crimezender Investigation Discovery (ID) lanceert vanaf dinsdag een nieuwe merkbelofte en vormgeving. De zender die waargebeurd drama en mysteries onderzoekt zit in de lift. Het derde kwartaal was het beste ooit met een marktaandeel van 2,0 procent op vrouwen 20-49.

De vernieuwde vormgeving bestaat uit een transparant logo, promo end-boards, menu’s en idents, een nieuw font en een aangepast kleurenpalet. Alle zijn afgestemd om het merk en de programmering beter tot uiting te brengen en de kijker een nog betekenisvollere kijkervaring te geven. 

“ID onderzoekt levensechte en mysterieuze verhalen, die onze kijkers bezighouden. We laten kijkers de goede en donkere kanten van de mens verkennen, die achter shockerende misdaden en schandalen schuilgaan. Met de nieuwe vormgeving en pay-off Uncover the Truth geven we hier uiting aan”, aldus Bart ten Tije, Director Creative Team.

Bron: Discovery Networks Benelux/BM

Bericht delen