Article header image

Nederlands succes op PromaxBDA

PromaxBDA, al zestig jaar een begrip in de marketing- en designwereld, sloeg recentelijk voor het eerst sinds lange tijd zijn tenten op in Amsterdam. Daar, in de Beurs van Berlage, werd ook Nederlands succes gevierd.

De PromaxBDA Europe Conference (www.promaxbda.org) is de jaarlijkse tweedaagse bijeenkomst, waar Europese topbedrijven en mediabureaus samenkomen voor de laatste inzichten en strategische en creatieve ontwikkelingen op het gebied van marketing en design. Uit meer dan dertig landen waren ruim zevenhonderd professionals aanwezig, uiteraard ook uit Nederland.

Op de avond van de tweede dag werden ook de PromaxBDA Europe Awards uitgereikt, bepaald door een internationale jury uit Londen, Amsterdam, Parijs, München en Milaan. De prestigieuze Grand Prix Awards kwamen in handen van de Italiaanse publieke omroep RAI (marketing team of the year) en het Amsterdamse DutchToast, als out-of-house agency of the year (zie foto). Andere winnende bedrijven waren France 3, BBC Worldwide, AMC Networks International en de Walt Disney Company. De complete lijst met winnaars is hier te vinden: http://j.mp/EUR17-winners

BM was op de tweede dag aanwezig tijdens PromaxBDA en maakte een korte video-impressie. Aan het woord komen Martijn Schimmer van SMP, dat de beurs sponsorde met een heuse SMP Lounge, Steve Kazanjian, de Amerikaanse president en CEO van PromaxBDA, en Marco-Paul de Jeu van Cape Rock, een van de talloze sprekers tijdens het evenement.

Bron: BM

Bericht delen