dinsdag 16 januari 2018

Nationaal Omroepcongres in teken van consument

Inspirerende lezingen, de uitreiking Mediabedrijf van het Jaar, een vorstelijk diner en een als afsluiter een knalfeest. Dat zijn dit jaar de ingrediënten van het Nationaal Omroepcongres. Dit alles onder leiding van dagvoorzitter Sophie Hilbrand.

De omroepwereld moet zich door de opkomst van nieuwe media opnieuw uitvinden. De consument is ‘King’ en vormt het uitgangspunt voor de businessmodellen, samenwerkingsverbanden, reclame-uitingen en mediaproductie.

Nieuw dit jaar is het omroepfeest waarbij deelnemers kunnen genieten van een Bourgondisch avondje gezelligheid met vakgenoten.

Voor de elfde keer wordt er een Mediabedrijf van het Jaar gekozen. De prijs voor het bedrijf met de beste managementkwaliteiten, bedrijfsprestaties, imago, continuïteit en innovatie. Nomineren van uw favoriet kan tot 22 augustus. De nominatie kan, voorzien van een heldere motivatie, gemaild naar mediabedrijf2011@broadcastpress.nl.

Het Nationaal Omroepcongres wordt gehouden op 29 september in De Vorstin in Hilversum.

Bron: Broadcast Press/Broadcast Magazine

Bericht delen