dinsdag 16 januari 2018

MPJC2014: Challenges in Media

Op 26 juni staat het Mediapark Jaarcongres 2014 in het teken van ‘Challenges in Media’. In studio 21 op het Media Park vertellen verschillende spelers uit het mediaveld hoe zij omgaan met actuele uitdagingen in de mediawereld. Er wordt gekeken naar video on demand, nieuwe datastromen en nieuwe verdienmodellen.

Hoe bereik je de kijker in een wereld waarbij hij gewend is gratis te krijgen wat hij wil, wanneer en waar hij dat wil? Hoe verandert zijn kijkgedrag en wat is de aanpak van nieuwe (online en on demand) spelers in de industrie om de kijker voor zich te winnen? Hoe zorgen nieuwe data en informatie ervoor dat je kan scoren? Of ligt de bal bij Multi Channel Networks?

Een team van (inter)nationale sprekers kijkt vanuit verschillende takken van sport naar de uitdagingen waar onze industrie mee te maken heeft;

Bas Ording, tot voor kort designer in het topteam bij Apple, vertelt meer over de interactie zaken die hij voor iPhone en iPad heeft bedacht.

Omroepvedettes Bert Habets (RTL) en Henk Hagoort (NPO) geven hun visie op de uitdagingen in het media speelveld.

Outsider Sebastiaan van Dam (Divimove) neemt de bezoeker mee naar de wereld van Multi Channel Networks met tools voor het monetizen van content op YouTube.

Rory Sutherland (Ogilvy) coacht diverse merken (Ford, Unilever, KPN) bij hun uitdagingen in marketing, reclame en pr. Vanuit die ervaringen geeft hij tips om actuele uitdagingen te tackelen.

Matt Bogie vliegt over van The New York Times om een kijkje te geven in hun Research & Development lab. Hij verdedigt een aantal opmerkelijke innovatieve diensten die NY Times gebruikt.

Marc de Vries (Twitter) traint bezoekers met de laatste social media facts.

Meer informatie is hier te vinden.

Bron: MPJC

Bericht delen