Article header image

MIPTV en Holland Beach Party in beeld

Zo drukbezocht als de Holland Beach Party andermaal was – 320 gasten, vrijwel allemaal uit Nederland, bezochten strandpaviljoen Plage Royale in Cannes – zo tam en rustig bleef het ditmaal in het Palais des Festivals. Heeft MIPTV zijn beste tijd gehad, vroeg menigeen zich hardop af. Die vraag viel, vanuit Nederlands perspectief althans, niet eenduidig met ‘ja’ of ‘nee’ te beantwoorden.

Inderdaad, het was ongekend stil in de gangen van het beursgebouw, met ook veel ‘kunstmatig opgevulde’ standruimte. Het is een teken aan de wand dat Reed Midem, de organisatie van de Marché International des Programmes de Télévision, nu al jarenlang niet meer enthousiast communiceert dat de beurs en het parallelle congresprogramma in Cannes bezoekersrecords breken.Nee, 11.000 deelnemers uit meer dan 100 landen en 3900 inkopers – 100 minder dan een jaar eerder – luidt steevast de boodschap.
Broadcast Magazine maakte de balans weer op in Cannes, met onder anderen Jan Riemens, René Delwel, Kaisa Kriek, Nicolas Eglau en Justus Verkerk. Uiteraard ook volop aandacht voor de Holland Beach Party: gelukkig hadden we de foto’s nog…Klik hier voor het videoverslag.
Abonneren? Klik hier en maak gebruik van de speciale actie.

Bron: Broadcast Magazine

Bericht delen