Article header image

Mathieu Grob in directie Brand New Live

Mathieu Grob is toegetreden tot de directie van het entertainment marketingbureau Brand New Live als director of strategy and creation. De afgelopen jaren was hij managing partner bij communicatiebureau Zeitgeist. Hij werkte eerder samen met directieleden Chris Havinga en Marc Hofstede bij The Entertainment Group en in 2009 heeft hij mede aan de basis gestaan van Brand New Live.

Grob: “Nu ik terugkeer op ‘het nest’ staat er een volledig nieuw Brand New Live. De ambitie van het entertainment marketingbureau was altijd al groot, maar op basis van de groeidoelstellingen en vernieuwde propositie wist ik direct dat ik hiervan deel wilde uitmaken!”

Havinga: “De komst van Mathieu is van groot belang voor Brand New Live, omdat onze klanten steeds meer strategische vraagstukken bij ons neerleggen. Daarnaast zal Mathieu onze creatie-afdeling aansturen. Om onze bureaupropositie helderder te maken, beginnen wij op 22 januari met een grootse rebranding.”

Behalve Mathieu Grob heeft Brand New Live ook Pien Meier Mattern aangetrokken als project manager. Zij komt van de 538 Groep, waar zij als uitvoerend producent events verantwoordelijk was voor alle B2B- en signature events als 538 Koningsdag en 538 JingleBall.

Bron: Brand New Live/Broadcast Magazine

Bericht delen