dinsdag 16 januari 2018

Loden Leeuw 2012 voor Zalando

De Loden Leeuw voor meest irritante televisiereclame is opnieuw gewonnen door webwinkel Zalando. Het is voor het eerst dat een bedrijf twee keer op rij met de onderscheiding aan de haal gaat. In de categorie Meest Irritante BN’er in een Tv-commercial sleepte Patricia Paay het beeldje in de wacht.

Ook dit jaar hebben kijkers, website-bezoekers en Facebook-‘likers’ van TROS Radar weer massaal gestemd: ruim 60.000 keer is het stemformulier ingevuld. Een overweldigende meerderheid daarvan stemde op Zalando (62 procent). Specsavers, NEM, SIRE en Simpel hadden het nakijken.

Patricia Paay, samen met haar dochter te zien in een reclame voor het Miljoenenspel, won met een minder grote voorsprong, maar nog steeds overtuigend: 33 procent tegenover de 28 procent van nummer twee Tatjana (Basic-Fit).

Bron: TROS

Bericht delen